Freitag, 4. März 2022


 

1 Kommentar:

  1. Për pak më vrau vjehrra, më hodhi shumë herë nga shtëpia, burri im gjithmonë donte që unë të firmosja një spec divorci, gjithçka sepse nuk mund të mbetesha shtatzënë, derisa takova doktorin DAWN ACUNA, këtë doktor Ajo më premtoi se do të më ndihmonte pasi ia shpjegova situatën time dhe tani dua të falënderoj doktoreshën Dawn tani që iu qëndroi fjalëve të saj. Tani për tani vjehrra ime dhe burri im më duan shumë. Unë jam shtatzënë, falë Dr. Dawn acuna, kontaktoni atë nëse keni ndonjë vështirësi ose situatë të keqe tani.
    *Nëse doni të ndryshoni vjehrrën.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi që drejtshkrimi të jetë aktiv.
    Dhe etj.
    Shkruani asaj në Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    AntwortenLöschen